Etiquetes

22/6/12

Carta de comiat de Roger Cabezas

El passat cap de setmana publicàvem la notícia de la marxa de l'Hospi del porter Roger Cabezas, que després d'11 temporades a l'entitat decidia posar punt i seguit a la seva carrera futbolística fitxant per la Unió Esportiva Sants que dirigeix l'extècnic de l'Hospi, Julià Garcia. Per aquest motiu, i en el dia en què s'ha confirmat que Rafa Porras dirigirà el Juvenil la propera temporada, en Roger ens ha fet arribar una carta de comiat, adreçada al club i més concretament al president Miguel García, però que ha volgut fer extensiva a tots els estaments del club per agrair el tracte que ha rebut al llarg d'aquests 11 anys al club. Per aquest motiu, reproduïm la carta tal com l'hem rebuda, en castellà, per respectar al màxim la seva fidelitat. Un cop més, molta sort en la teva nova etapa, Roger!


L'Hospitalet a 18 de Junio de 2012

Apreciado Presidente:

Después de 11 años defendiendo los colores de este Club "el Hospi", con tristeza dejo el mismo.

Me gustaría agradecer una por una a todas las personas que he conocido en este magnífico club, pero es imposible. Muchos años que me han hecho conocer grandísimos entrenadores, enormes jugadores, pero sobre todo, magníficas personas.

Daros las gracias a todos vosotros por hacer de estos años los mejores de mi vida deportiva y que no los pueda olvidar jamás.

En la vida hay que tomar decisiones y yo la he tomado, fichando por la U.E. SANTS.

De verdad, gracias a todos vosotros y al Club que me lo ha dado todo, que me ha formado como deportista y persona. Espero algún día volver y poder devolver lo que me ha dado.

Te agradeceré lo hagas extensivo a todos los miembros de tu Junta Directiva, así como a todas las personas que trabajan en el Club.

Un abrazo muy fuerte,






Roger Cabezas Rodríguez

1 comentari:

  1. Ojala en un futuro el Hospi lo pueda recuperar, ahora es momento de crecer y madurar, para que algun dia nuestra porteria tenga un porterazo y un jugador como Roger tan comprometido con el club. Le deseo lo mejor, pues se lo mereces sobradamente.

    ResponElimina