25/12/12

Planning nadalenc de l'Hospi

Aquest proper dijous, 27 de desembre, el Centre d'Esports l'Hospitalet tornarà als entrenaments per començar a preparar el segon tram de la temporada, el tram decisiu i que acabarà dictant el destí (que no sort) al Campionat de Lliga pels riberencs. Llevat de canvis, la plantilla dirigida per Miguel Álvarez arrencarà demà passat amb una doble sessió (matí i tarda), sistema que repetirà divendres per reduir la intensitat de la tornada als entrenaments el cap de setmana. L'equip tornarà a tenir festa els dies 31 de desembre i 1 de gener per celebrar l'entrada del 2013 i dimecres dia 2 tornaran a la feina per preparar, ara sí, l'importantíssim duel del Dia de Reis al camp del líder, l'Olímpic (diumenge 6, 16:30 hores). L'equip s'entrenarà dimecres, dijous, divendres i dissabte, dia en què Miguel Álvarez donarà la llista de convocats que es desplaçarà fins a Xàtiva. L'equip farà nit a terres valencianes (probablement a Énguera) i diumenge, després del partit, tornarà cap a terres catalanes.

1 comentari:

  1. Estuve fenomenal en la rueda de prensa Miguel Alvarez, sabiendo encajar la derrota pero a su vez reclamando mejoria en los arbitrajes que hemos tenido en casa como por ejemplo este domingo y no hace mucho con el baleares, arbitrajes pesimos que influyeron notablemnte en sendas derrotas y la perdida de unos importantes puntos que ojala no echemos en falta a final de temporada.
    El otro tema importante era el de la aficion, y tiene toda la razon, la aficion es escasa y este problema lo deberia de haber ya resuelto la directiva, en una ciudad de mas de 200000 habitantes no puede ser que vayan 300 persona de promedio a cada partido, aunque los que vamos apoyamos bastante a nivel general. No nos queda otro remedio que los que vamos animar a muerte, intentar influir en el arbitro a nuestro favor si lo conseguimos Y SOBRE TODO ACOMPAÑAR AL EQUIPO EN DESPLAZAMIENTOS cercanos como el del Español, Llagostera, Reus y Gimnastic.

    Ahora es el momento clave para tanto equipo como aficion darlo todo, pues los deberes no podemos dejarlo como otros años para el final, pues la experiencia nos dice que generalmente suele salir mal.

    *** AUPA HOSPI, SOMOS UN GRAN EQUIPO Y UNA GRAN AFICION ***

    ResponElimina